Workshop Storytelling via een online videoplatform (Zoom)
Wanneer: Dinsdag 9 februari en dinsdag 16 februari 2021, telkens van 19u30 tot 21u00
Prijs: 151,25 Euro alles inbegrepen
Max.: 6 à 10 deelnemers
Trainer: Chris Decroix
“Voor alwie met verhalen anderen wil raken”
- Marketeers
- Copywriters en Contentontwikkelaars
- Zelfstandige ondernemers
Naast eten en drinken heeft de mens behoefte aan verhalen… Verhalen raken de mens, brengen hem in spanning en maken gevoelens bij hem los.
In een tijd waarin we allen op zoek zijn naar authenticiteit en maatschappelijke verantwoordelijkheid, kunnen verhalen het verschil maken. En jij, als professional die bezig bent met teksten en contentontwikkeling, kan hierin een doorslaggevende rol spelen. Hoe? Door je capaciteit om verhalende content te ontwikkelen, aan te scherpen!
Nu weet je dat je goed kan schrijven, maar je hebt het gevoel dat je content net niet genoeg aanslaat… Mensen appreciëren je content, maar ze leiden nauwelijks of nooit tot reacties, acties of bestellingen.
Je zou meer willen losmaken met je verhalen, zowel bij je klanten als bij je opdrachtgevers. Je wil dat mensen geraakt worden door je content… Kortom, je wil je bekwamen in storytelling.
Wat ga je leren tijdens de Workshop Storytelling?
- Een verhaalstructuur bouwen
- Methodes om spanning op te bouwen en extra diepgang te creëren
- Verhalende schrijftechnieken
- Bouwstenen voor authentieke merk- en organisatieverhalen
- Toepassingen voor content marketing via Storytelling (tekst, beeld, video)
Inschrijven voor deze workshop kan via onderstaand inschrijvingsformulier.
Wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt (maximum 6 à 10 personen).
De workshop vindt plaats op dinsdag 9 en dinsdag 16 februari 2021, telkens van 19u30 tot 21u00 via het online videoplatform Zoom. Als je je inschrijft, krijg je een link in je e-mail waarmee je kan inloggen. Je hoeft alleen maar op de link te klikken op het afgesproken tijdstip en je kan de workshop live volgen.
Na afloop van de workshop ontvang je het cursusmateriaal per e-mail.