Nathalie Bello en Chris Decroix, oprichters van communicatiebureau Twoons
Nathalie Bello en Chris Decroix, oprichters van communicatiebureau Twoons

Jij scoort, wij geven de voorzet

Najaar 2015. Recordkampioen Bayern Munchen staat met nog één helft te spelen 0-1 achter tegen Wolfsburg. Tot Robert Lewandowski er zich mee moeit. In amper negen minuten maakt de Poolse voetballer vijf doelpunten. De drie punten blijven in Munchen. En het stukje voetbalgeschiedenis gaat de wereld rond.

Doelgericht

In datzelfde jaar – zo’n 760 km verderop – starten we met communicatiebureau Twoons. Mochten we voetballen, we zouden een rij achteruit schuiven. Als spelverdelers en aangevers. Zij die het voorbereidende werk doen en je dan met één welgemikte pass laten scoren. Zo snel mogelijk én verscheidene keren na elkaar.

Strategisch

Na meer dan twintig jaar bij grote bedrijven kiezen we bewust voor een kleiner clubje. Om efficiënter te werken, directer te communiceren en betere resultaten te halen. Voor onder andere je PR, content, social media en crisiscommunicatie.

Tijdloos

Technologie verandert constant, en dus verandert ook de manier waarop je communiceert continu. Maar mensen veranderen niét. En dus kan je hun emoties nog altijd blijven prikkelen.

Internationaal

Wat het wereldelftal is voor het voetbal, is het IPR Team Network voor de communicatiewereld. Zij selecteren wereldwijd de beste lokale partners voor hun internationale klanten. Twoons is als communicatiebureau de kapitein voor België, Nederland en Luxemburg.