Hoe kan ik efficiënter communiceren?
Niets zo slecht voor je bedrijf als slechte communicatie. Het kost onnodig veel tijd en geld. Vaak wil je wel efficiënter communiceren, maar je hebt geen idee hoe je eraan begint. Laat Twoons dan een suggestie doen.
Bepaal een duidelijk doel
Een duidelijk doel kiezen lost al veel op. Je zet alle neuzen van je mensen in dezelfde richting en iedereen weet waar de prioriteiten liggen. Pas daarna bepalen we de kanalen – altijd in functie van je doel. Een eenvoudige leidraad die er sowieso al voor zorgt dat je efficiënter gaat communiceren.
SPIE Belgium, Europcar Mobility Group Belgium en Schildersbedrijf Polmot communiceren op een veel coherentere manier dankzij Twoons.
Bepaal je budget
Efficiënter communiceren betekent ook slim omspringen met je centen. Je kan al je geld in één medium stoppen – als dat de meest efficiënte manier is, moet je dat vooral doen. Maar je kan je centen ook verdelen over verschillende kanalen en dat geeft, tot nader order, nog altijd meer resultaat.
Twoons gelooft nog altijd in dat laatste: een optimale combinatie van verschillende – online en offline – communicatietools. Daarna heb je de keuze: wij maken alles voor jou of je krijgt van ons een gedetailleerd communicatieplan. Mét handleiding om je campagne te verspreiden, op te volgen en bij te sturen.