Als niemand je campagne ziet, kan je niets vertellen en kan je niemand overtuigen. Dus heb je een communicatiestrategie nodig die impact combineert met een overtuigende boodschap. En laat dat nu net de sterkte van Twoons zijn.
Vergis je niet: wie moeilijke woorden gebruikt, komt niét slimmer over. Integendeel.
Simpel, maar slim
Hoe eenvoudiger je communiceert, hoe overtuigender je bent. Ook je communicatiestrategie is dus maar beter helder. Want dat loont de moeite: wie goed nadenkt, ziet de juiste dingen en maakt een goeie campagne. Met goeie resultaten.
Succesvol 5-stappenplan
De afgelopen jaren ontwikkelde Twoons een eigen methode. Geen rocket science, wel gezond verstand.
- Je positioneringWaarom doe je wat je doet met je bedrijf?
- Je doelgroepWie wil je bereiken? En hoe ga je dat doen?
- Je doelWat moet je doelgroep doen of denken nadat ze je campagne gezien heeft? En hoe draagt je campagne bij tot de realisatie van je businessdoelen?
- Je communicatiecampagneWat ga je concreet vertellen? Waar ga je dat precies doen? En welke kanalen ga je bespelen?
- Je communicatiebudgetHoeveel geld steek je in media? Hoeveel in productie? Hoeveel in advertising en promotie? En wat is de directe impact op je sales?
Het beste middel tegen een crisis? Communiceren.
O wee als je een slechte dienst verleent. Dan staan Twitter en Facebook roodgloeiend van de negatieve reviews. Maar wat doe je dan? Kalm blijven en Twoons bellen. Wij loodsen je stap voor stap door de kleinste en grootste crisissituaties. Met tips, tools én een noodlijn.